5 gratis tips
- Spørg ind til hvad kundens behov er. Brug fx hv-spørgsmål til at få kunden til at give dig informationer om behov som du har en løsning på.
- Vær ikke bange for at foreslå en alternativ løsning end den, kunden selv forestiller sig – kunden skal have den rigtige løsning og ikke bare den nemmeste.
- Udstrål overskud, positivitet og troværdighed. Vis at du er glad (ikke Ole Henriksen-glad, som jeg plejer at sige). Bare almindelig glad.
- Se løsninger og ikke problemer – og se det med kundens øjne, så løsningerne ikke er begrænset af dine egne systemer. Ofte tænker vi nemlig i hvad der kan lade sig gøre i vores IT eller produktionssystem derhjemme.
- Gør det lille ekstra, som får kunden til at føle sig godt serviceret. Det kan være en god ide, en opfølgning et par dage efter eller blot at du viser forståelse og interesse.
Optimax tilbyder – til dig der er kommet til os via vores “postkort” – 20,75 % i rabat de første 2 måneder på Lej en salgschef ydelserne. Du skal blot oplyse koden “5 gratis tips”. Den er gældende for alle Lej en salgschef ydelser, vi udfører salgsarbejdet for dig, er sparringspartner for dig eller din salgschef osv.
Rabat til dig
Du får 20,75 % rabat de første 2 måneder, da du har modtaget Optimax’ Lej en salgschef postkort.