*Ring, riiiiing*
“Hej! Nu skal du hører hvad jeg går og laver i min virksomhed for tiden!”
Kunne man forestille dig at du ringer ud til samtlige kunder fire gange om året, med den sætning som den første, for at fortælle, hvilke projekter du arbejder med, give nogle gode tips, og give fordelagtige tilbud?
Nej vel?
Det lyder helt urealistisk, men der er en anden mulighed: Nyhedsbrevet!
Med et e-mail-nyhedsbrev kan du komme i dialog med alle dine kunder, give dem aktuelle tilbud, ny viden og relevante casehistorier.
Jeg arbejder langsigtet med mit eget nyhedsbrev, og jeg oplever, at det giver bonus for mig i form af nye kunder og opgaver.
Et nyhedsbrev:
- Holder kunderne opdateret på dine aktiviteter
- Er mindre anmassende end at ringe flere gange om året… for alle parter
- Bringer dig tættere på kunderne, så du altid kun er et telefonopkald væk
- Er et godt eksempel på langsigtet samarbejde
Vil du have inspiration til hvordan du kan lave et nyhedsbrev? Så er du velkommen til at finde inspiration i vores.
Hvis du ikke allerede er tilmeldt, kan du gøre det her: https://www.optimax.dk/nyhedsbrev/